V zákulisí Prague BurlesqueShow jsem začala fotit před více než šesti lety. Mohla jsem tak sledovat její vývoj a vzestup od vystupování ve velmi skromných podmínkách v zakouřených barech až po představení na jevištích velkých divadel,s velkolepou výpravou. Proměňovaly se kostýmy, make-up, choreografie i charakter celé show.

Burleska je jedinečná, tajemná, v průběhu času mizející a znovu se objevující, odkrývající svět vějířů, třpytek, peřových boa, odhalené kůže aelegantní erotiky i nadsázky a humoru. Fascinující směsice dob minulých i současných, propojení historických prvků a moderní reality. Burleska oslavuje ženskost a krásu, vzdává holdženámvšech tvarů, barev a velikostí. Žádné dvě tanečnice nejsou stejné, každá je výjimečná a jedinečná.

Bylo úžasnépozorovat v průběhu několika let členy uskupení Prague Burlesque Show, být svědkem toho, jak posouvají své možnosti, jak tvrdě a neúnavně dřou na svých vystoupeních i kostýmech,jak postupně ztrácejí zábrany a získávají sebevědomí.

Burleska je specifické umění s dlouhou historií.

Seznamte se s fantaskním světem burlesky. Všichni bohové nebe i pekla jsou v nás.

Lektor

Alžběta Jungrová

(1978) začala fotografovat na základní škole a vystudovala Střední průmyslovou školu grafickou v Hellichově ulici. Poté pracovala pro deník MF Dnes a pro redakce Hospodářských a Lidových novin. V letech 2000 až 2002 žila v USA a v Londýně.

Za základ své tvorby považuje žánry dokumentu a reportáže, neboť ji zajímají životy a osudy současníků. Za svými náměty cestovala do nejrůznějších koutů světa a často fotografovala v mezních situacích. Brodila se největší skládkou odpadu v Kambodži, ropným bahnem na světově nejrozsáhlejším vrakovišti tankerů v bangladéšském Chittagongu, fotila ozbrojené děti a civilisty v pásmu Gazy, narkomany na afghánsko-pákistánské hranici nebo trávila dny s indiány kmene Nukak v kolumbijské džungli. Za reportáž o drogách na afghánsko-pákistánských hranicích obdržela čestné uznání Czech Press Photo, za sérii snímků o dětech pracujících v cihelně v pákistánském Péšáváru a za fotografie z barmského uprchlického tábora v Bangladéši obdržela cenu Vysokého komisaře OSN pro uprchlíky.

V současnosti působí ve svobodném povolání, zastupuje ji jedna z nejprestižnějších agentur v oboru komerční fotografie 4D Photo. Pracuje na několika dokumentárních projektech a vytváří na zakázku reportážní a dokumentární fotografie, reklamy, fashion story, portréty a je jednou ze zakládajících členů skupiny 400ASA

http://www.alzbetajungrova.com/